Z opisów na GG – Nowy urugwajski pornos 'Urynator 2' i zaowulowane formy przestrzenne w kosmosie

Porky
Tu świnia, tu świnia… Termos, halo termos… słyszysz mnie? over
Bajka
łłłiiii słyszę chlew… tu bajnonur, odbiór
Porky
dobra okey, podaj współrzędne, over
Bajka
91-92 w biodrach… tu maciorka, ja chciałam się prosić
Porky
Coś… przerywa… termos!
Bajka
ale… stosunkowo rzadko 😉
Porky
nic nie słyszę
Bajka
halo… znaczy hau!
Porky
Termos! proszę o identyfikację
Bajka
znaczy co, mam cyc do monitora przystawić czy jak? lewy? zrobione 😉
Porky
Termos! Jaja sobie robisz
Bajka
jaa? a czy ja wyglądam na koguta?
Porky
Chcesz żebym Cię zestrzelił
Bajka
a spróbuj tylko… rykoszetem się odbije i trafi cię w sam palnik
Porky
To wojna a nie zabawa
Bajka
zabawa w wojne, wojna plemnikow, czy z owulacją? no i kto wygrywa 😉
Porky
owulatorom – NIE!
Bajka
żaden owulator tylko Urynator II – nowy pornos urugwajski – wpisuję akurat do bazy danych świerszczyki… mój bosz…
Porky
Bajka ? Czy ten namolny nie za bardzo Cię rozmarzył!?
Bajka
rozmazał raczej
Porky
Może i tak ale z tym tramwajem to trochę przesadziłaś
Bajka
jaaa? a czemu? Freuda nie czytałeś nigdy? u niego tramwaj to wielki penis
więc to dla ciebie powinien być komplement mój drogi 😉
Porky
aaa… to było od razu powiedzieć że na T R A M W A J czeka a nie jakiś tam tramwaj
Bajka
😉
Porky
he he ale jeśli tak to ja też mam wymówkę: motorniczy zasłabł! albo, tramwaj dalej nie pojedzie bo nie ma prądu… bo widzisz kobieta w sumie (technicznie) może zawsze a facet niestety nie… ciekawe co wtedy
Bajka
no kobieta technicznie nie zawsze może
Porky
ups. no powiedzmy
Bajka
no powiedzmy… no i wtedy jest zonk
Porky
i co dalej…
Bajka
dalej mamy fazę techniczno-psychiczną
czyli ona robi wszystko żeby on się tym faktem nie zdołował… a on żeby ona nie spostrzegła, że on już się zdołował…
Porky
on zawsze będzie zdołowany
Bajka
a jeśli ona mu się zwyczajnie nie podoba – i dlatego hydraulika szwankuje – to od razu możemy przejść do fazy końcowej, czyli ‚papa’ i ‚tam jest winda’
Porky
chyba, że to on był u niej
Bajka
no to wtedy ‚sorry żelazko mam włączone’ i po sprawie
Porky
no
Bajka
ech, ciężkie to owulowanie jest
Porky
jak dla kogo, mnie tam nie sprawia to problemu 😉
Bajka
ja sie nie znam
Porky
a tak do opisu… Urynator – to raczej serial medyczny a nie pornos
Bajka
kudbi, ale sa momenty 😉
Porky
np. Manuela! O boże! Ty owulujesz…
Bajka
hy hyhy hyhyhy hyhyhyhy
Porky
O Roberto , nie chciałam Ci tego robić… Wybacz mi….
Bajka
Zmieszaj kakao…
Porky
Doktor Gonzales powiedział, że to ustąpi…
Bajka
… miejsca rzeżączce 😉
Porky
hyhy, dobre 😉
Bajka
ajnoł 😉
muszę wracać do arbeita
Porky
dobra, dobra wiem gdzie jest winda…
Bajka
oj Porky
Porky
Oj Bajka Ty to jesteś 😉
Bajka
no wiem… cudowna, kochana, piękna, czarująca i w ogole… nie musisz… naprawdę… no dobra mów dalej ;))
Porky
Dobra, dzięki, doszedłem, hyhyhy. Muszę spadać na ziemie 😉
Bajka
plum… to była świnia… a to jest lej po… wieprzowinie

Nie ma jak dialogi na cztery nogi 😉

Tymbark na dziś – Zaraź kogoś radością

13 uwag do wpisu “Z opisów na GG – Nowy urugwajski pornos 'Urynator 2' i zaowulowane formy przestrzenne w kosmosie

  1. Zawsze mi sie zdawało że Twoje dialogowe notki z czymś mi sie kojarza. I teraz wiem, ale tak prawde mowiąc, to chwilami „Dialogi na Cztery Nogi” Kofty i Friedmanna – o ile znasz to dzieło – to przy Twoich czasem wysiadają i płaczą, ze Cie wtedy na świecie nie było, bo na pewno by Cię na piątą i szóstą dokooptowali – a i z korzyścią estetyczną dla takiego zestawu by to było 🙂

    Polubienie

  2. Alez Bajeczko droga, kojarzą sie wyłącznie z racji swoistego charakteru, uroczej bezsensowności powiązań albo raczej ich braku w mieszaniu toków myslenia, dowcipu i niebanalności – absolutnie nie treści, więc „odtwórczosc” nie wchodzi w rachubę 🙂
    A ponieważ „Dialogi” uwielbiam i na pamiec znam od dziecięcia – tym chętniej Cię czytam z racji tych skojarzeń 🙂

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s