GG w późnych godzinach nocnych, opis 'pracuję'

Rudolf Czerwononosy
cześć, co robisz?
Bajka
gmeram
Rudolf Czerwononosy
co takiego?
Bajka
pielę ogródek kurka siwa… a jak myślisz co miałam na myśli pisząc w opisie ‚pracuję’?
Rudolf Czerwononosy
aha, sorry nie zwróciłem uwagi
Bajka
nie wątpię
Rudolf Czerwononosy
co masz na sobie?
Bajka
futro z norek, beret i żółte gumiaki
Rudolf Czerwononosy
serio?
Bajka
jak pragnę zakwitnąć
Rudolf Czerwononosy
a ja myślałem, że pończochy i jedwabną bieliznę
Bajka
nie myśl, to szkodzi
poza tym czy naprawdę sądzisz, że wszystkie laski, które piszą ci, że noszą pończochy, robią to naprawdę?
Rudolf Czerwononosy
no… tak
a myślisz, że nie?
Bajka
Rudolfie drogi, w wizytowniku widzę, żeś wpisał sobie 35 lat… powiedz mi zatem jakim cudem uchowałeś się na świecie tyle czasu w takiej naiwności?
Rudolf Czerwononosy
no… nie pomyślałem o tym, ale czemu miałyby kłamać?
Bajka
a czy gdybym spytała co teraz robisz powiedziałbyś mi, że siedzisz w paskudnej burej piżamie i kapciach przed kompem i dłubiesz w nosie albo z głupawą miną drapiesz się po tyłku próbując się podniecić wizją pięknej nieznajomej w pończochach ale na tyle cicho by nie obudzić śpiącej smacznie żony… czy zmyśliłbyś jakąś gładką bajeczkę?
Rudolf Czerwononosy
zawsze tak szybko piszesz?
Bajka
… a może próbowałbyś dyskretnie zmienić temat?
Rudolf Czerwononosy
czemu sądzisz, że mam żonę?
Bajka
bo z reguły faceci nie mający nic do ukrycia nie kryją się za głupawymi ksywkami i nie pytają obcych bab w necie późną nocą co mają na sobie
Rudolf Czerwononosy
wiesz…
Bajka
wiem
a teraz wybacz ale z dziką i upragnioną rozkoszą oddam się… pracy
pa

23 uwagi do wpisu “GG w późnych godzinach nocnych, opis 'pracuję'

  1. rozkosznie bezwzględne – może przynajmniej oduczy tego misia dłubania w nosie i drapania po tyłku w trakcie klepania, dzięki temu tempo pisania mu wzrośnie ((:

    Polubienie

  2. Hahahaa! Zawsze miałam obiekcje, czy rozwiewać facetowi złudzenia…że nie mam pończoch i nie jestem suoer laska?
    A raz nawet napisałam: jestem niska gruba i szczerbata, ale nikt mi nie uwierzył:(((
    Oni chca podniecać się wyobrazeniami…

    Polubienie

  3. bajka:>
    ale on może sie w tobie podkochuje i nie umie znaleźć intelygentniejszej formy wyrazu?? wyrazu siebie;p
    więc zagaduje na okazje jakie masz teraz pizamki albo kapcie??
    czy to nie urocze:>

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s